Showing results for 
Search instead for 
Do you mean 
Reply
SwimPunk
SlackerMark
Posts: 19
Registered: ‎10-12-2008
0

Re: High Scores on [adultswim] games

Reply to hysteria - Message ID#: 46650304


hysteria wrote:
Only 3 highscores =(

What hell :smileysad:

 

:smileyhappy: 

Love the anime and most cartoons… live-action is lame. :smileyhappy:

Peace
SwimFan
hysteria
Posts: 965
Registered: ‎09-25-2008
0

Re: High Scores on [adultswim] games

Reply to SlackerMark - Message ID#: 46651314

I would have had 4 if that stupid kill thy neighbor Didn't take away fariwayt to hell and i swore i was like 3rd on the wednesday the highscores went down on RPS:ED but idk y i am not in the highscores
I wanna be the very best, like no one ever was....
SwimPunk
Xerzes
Posts: 20
Registered: ‎08-31-2004
0

Re: High Scores on [adultswim] games

Reply to hysteria - Message ID#: 46651349

Getting a little confused about all this. Pretty sure I was in second on Amateur Surgeon and Gigolo Assassin on Wednesday, on Friday, and even now. So how am I in fourth for TV?
SwimPunk
nastynelrock
Posts: 5
Registered: ‎10-27-2008
0

Re: High Scores on [adultswim] games

Reply to Naverino - Message ID#: 46300729

yo man i thought i would see my score up on tv tonight cuz im in first place wit -41it but still ain't there ...r they not gonna show the high scores for fair way to hell?
their ain't nuttin like hip hop music...thats why we choose it... and the world just can't refuse it
-Masta Ace
SwimPunk
nastynelrock
Posts: 5
Registered: ‎10-27-2008
0

Re: High Scores on [adultswim] games

Reply to nastynelrock - Message ID#: 46661036

well i just ** quack **ted on every one in fairway to hell wit my nice ** quack **-41 but they ain't showin it so now im just have to kick all your corny ** quack ** in something else 
their ain't nuttin like hip hop music...thats why we choose it... and the world just can't refuse it
-Masta Ace
SwimFan
hysteria
Posts: 965
Registered: ‎09-25-2008
0

Re: High Scores on [adultswim] games

Reply to nastynelrock - Message ID#: 46661216

I know i wish they had fairway to hell up on there too but what can u do?
I wanna be the very best, like no one ever was....
SwimArchivist
terrorist96
Posts: 2,506
Registered: ‎06-18-2006
0

Re: High Scores on [adultswim] games

Reply to hysteria - Message ID#: 46668164


hysteria wrote:
I know i wish they had fairway to hell up on there too but what can u do?
Riot.
SwimFan
hysteria
Posts: 965
Registered: ‎09-25-2008
0

Re: High Scores on [adultswim] games

Reply to terrorist96 - Message ID#: 46668372

Lol i guess i could riot but idk if many ppl with side with fairway to hell all in all it was a great game but not very popular
I wanna be the very best, like no one ever was....
SwimPunk
SausageCake
Posts: 20
Registered: ‎09-09-2008
0

Re: High Scores on [adultswim] games

Reply to Xerzes - Message ID#: 46660980

They reset the scores tuesday night. Those scores will be on TV on sunday. Check tommarow and see where your at.
SwimFan
hysteria
Posts: 965
Registered: ‎09-25-2008
0

Re: High Scores on [adultswim] games

Reply to SausageCake - Message ID#: 46670437

I always thought it was Wednesday afternoon. Hmmmmmmmmmmmmmmm
I wanna be the very best, like no one ever was....
SwimStar
HelloKatty
Posts: 6,549
Registered: ‎08-09-2008
0

Re: High Scores on [adultswim] games

Reply to hysteria - Message ID#: 46684597


hysteria wrote:
I always thought it was Wednesday afternoon. Hmmmmmmmmmmmmmmm

nope i'm pretty sure it's tuesday at midnight or something. I guess that technically is wednesday....but w/e...

SwimFan
hysteria
Posts: 965
Registered: ‎09-25-2008
0

Re: High Scores on [adultswim] games

Reply to HelloKatty - Message ID#: 46686520

Ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh ok well I guess you learn something everyday
I wanna be the very best, like no one ever was....
SwimHipster
Overlord_Zeta
Posts: 2,019
Registered: ‎09-29-2008
0

Re: High Scores on [adultswim] games

Reply to HelloKatty - Message ID#: 46686520


HelloKatty wrote:

hysteria wrote:
I always thought it was Wednesday afternoon. Hmmmmmmmmmmmmmmm

nope i'm pretty sure it's tuesday at midnight or something. I guess that technically is wednesday....but w/e...


 

only for the east coasters.
The SwimOverlord Has Retired
SwimStar
HelloKatty
Posts: 6,549
Registered: ‎08-09-2008
0

Re: High Scores on [adultswim] games

Reply to Overlord_Zeta - Message ID#: 46697623


Overlord_Zeta wrote:

HelloKatty wrote:

hysteria wrote:
I always thought it was Wednesday afternoon. Hmmmmmmmmmmmmmmm

nope i'm pretty sure it's tuesday at midnight or something. I guess that technically is wednesday....but w/e...


 

only for the east coasters.

hmm good point. so i guess it's between 11pm and 1am tuesday night? something like that....

SwimHipster
Overlord_Zeta
Posts: 2,019
Registered: ‎09-29-2008
0

Re: High Scores on [adultswim] games

Reply to HelloKatty - Message ID#: 46697916


HelloKatty wrote:

Overlord_Zeta wrote:

HelloKatty wrote:

hysteria wrote:
I always thought it was Wednesday afternoon. Hmmmmmmmmmmmmmmm

nope i'm pretty sure it's tuesday at midnight or something. I guess that technically is wednesday....but w/e...


 

only for the east coasters.

hmm good point. so i guess it's between 11pm and 1am tuesday night? something like that....


 

All I know is, that's when I capitalize and become #1!
The SwimOverlord Has Retired
SwimStar
HelloKatty
Posts: 6,549
Registered: ‎08-09-2008
0

Re: High Scores on [adultswim] games

Reply to Overlord_Zeta - Message ID#: 46698891


Overlord_Zeta wrote:

HelloKatty wrote:

Overlord_Zeta wrote:

HelloKatty wrote:

hysteria wrote:
I always thought it was Wednesday afternoon. Hmmmmmmmmmmmmmmm

nope i'm pretty sure it's tuesday at midnight or something. I guess that technically is wednesday....but w/e...


 

only for the east coasters.

hmm good point. so i guess it's between 11pm and 1am tuesday night? something like that....


 

All I know is, that's when I capitalize and become #1!

lulz h3ll yea!

SwimHipster
Overlord_Zeta
Posts: 2,019
Registered: ‎09-29-2008
0

Re: High Scores on [adultswim] games

Reply to HelloKatty - Message ID#: 46698927


HelloKatty wrote:

Overlord_Zeta wrote:

HelloKatty wrote:

Overlord_Zeta wrote:

HelloKatty wrote:

hysteria wrote:
I always thought it was Wednesday afternoon. Hmmmmmmmmmmmmmmm

nope i'm pretty sure it's tuesday at midnight or something. I guess that technically is wednesday....but w/e...


 

only for the east coasters.

hmm good point. so i guess it's between 11pm and 1am tuesday night? something like that....


 

All I know is, that's when I capitalize and become #1!

lulz h3ll yea!


 

I'll do it next week, with my new name. (which I cant say until Sat)
The SwimOverlord Has Retired
SwimFan
hysteria
Posts: 965
Registered: ‎09-25-2008
0

Re: High Scores on [adultswim] games

Reply to Overlord_Zeta - Message ID#: 46699376

W00t just got 8.3 million in RPS:ED if anyone beats that I swear to god i will be ticked off
I wanna be the very best, like no one ever was....
SwimHipster
Overlord_Zeta
Posts: 2,019
Registered: ‎09-29-2008
0

Re: High Scores on [adultswim] games

Reply to hysteria - Message ID#: 46701125


hysteria wrote:
W00t just got 8.3 million in RPS:ED if anyone beats that I swear to god i will be ticked off

 

Congrats, I've never played it so you don't have to worry about me..................yet.
The SwimOverlord Has Retired
SwimFan
hysteria
Posts: 965
Registered: ‎09-25-2008
0

Re: High Scores on [adultswim] games

Reply to Overlord_Zeta - Message ID#: 46701866

Lol i like that "yet" you put there it makes me worried:smileysurprised:
I wanna be the very best, like no one ever was....
SwimHipster
Overlord_Zeta
Posts: 2,019
Registered: ‎09-29-2008
0

Re: High Scores on [adultswim] games

Reply to hysteria - Message ID#: 46702078


hysteria wrote:
Lol i like that "yet" you put there it makes me worried:smileysurprised:

 

Just covering the fact that I might be the best player in that game, or be lousy as heck. I wont know till I try.
The SwimOverlord Has Retired
SwimStar
HelloKatty
Posts: 6,549
Registered: ‎08-09-2008
0

Re: High Scores on [adultswim] games

Reply to Overlord_Zeta - Message ID#: 46699376


Overlord_Zeta wrote:

HelloKatty wrote:

Overlord_Zeta wrote:

HelloKatty wrote:

Overlord_Zeta wrote:

HelloKatty wrote:

hysteria wrote:
I always thought it was Wednesday afternoon. Hmmmmmmmmmmmmmmm

nope i'm pretty sure it's tuesday at midnight or something. I guess that technically is wednesday....but w/e...


 

only for the east coasters.

hmm good point. so i guess it's between 11pm and 1am tuesday night? something like that....


 

All I know is, that's when I capitalize and become #1!

lulz h3ll yea!


 

I'll do it next week, with my new name. (which I cant say until Sat)

new game? 0.0 you can't say? :robotindifferent: is it currently being beta tested? :smileyvery-happy:

SwimHipster
Overlord_Zeta
Posts: 2,019
Registered: ‎09-29-2008
0

Re: High Scores on [adultswim] games

Reply to HelloKatty - Message ID#: 46704714


HelloKatty wrote:

Overlord_Zeta wrote:

HelloKatty wrote:

Overlord_Zeta wrote:

HelloKatty wrote:

Overlord_Zeta wrote:

HelloKatty wrote:

hysteria wrote:
I always thought it was Wednesday afternoon. Hmmmmmmmmmmmmmmm

nope i'm pretty sure it's tuesday at midnight or something. I guess that technically is wednesday....but w/e...


 

only for the east coasters.

hmm good point. so i guess it's between 11pm and 1am tuesday night? something like that....


 

All I know is, that's when I capitalize and become #1!

lulz h3ll yea!


 

I'll do it next week, with my new name. (which I cant say until Sat)

new game? 0.0 you can't say? :robotindifferent: is it currently being beta tested? :smileyvery-happy:


I said name.

The SwimOverlord Has Retired
SwimStar
HelloKatty
Posts: 6,549
Registered: ‎08-09-2008
0

Re: High Scores on [adultswim] games

Reply to Overlord_Zeta - Message ID#: 46704895


Overlord_Zeta wrote:

 

I'll do it next week, with my new name. (which I cant say until Sat)

new game? 0.0 you can't say? :robotindifferent: is it currently being beta tested? :smileyvery-happy:


I said name.


  i don't know why i thought it said game.... and i was all excited too :*(

SwimHipster
Overlord_Zeta
Posts: 2,019
Registered: ‎09-29-2008
0

Re: High Scores on [adultswim] games

Reply to HelloKatty - Message ID#: 46705031


HelloKatty wrote:

Overlord_Zeta wrote:

 

I'll do it next week, with my new name. (which I cant say until Sat)

new game? 0.0 you can't say? :robotindifferent: is it currently being beta tested? :smileyvery-happy:


I said name.


  i don't know why i thought it said game.... and i was all excited too :*(


 

I'm using the name in the Halloween Ball, so if I say it now, there goes my chances of not being guessed. The name rules though, so why not get a highscore with it?
The SwimOverlord Has Retired